۲۳ روش برای جوان وشاداب نگاه داشتن پوست

 

 


۲۳ روش برای جوان وشاداب نگاه داشتن پوست 

نگرانی از این بابت که پوست شما پیرتر از سن واقعی به نظر رسد می تواند تبدیل به یک نوع اضطراب و استرس پایدار شود. در ادامه به 23 روش پیشگیری و درمان اشاره می کنیم. اغلب روش های پیشگیری مربوط به عادت و سبک زندگی است و بعضی از روشهای درمانی نیز با مراجعه به متخصص پوست و زیبایی انجام شدنی است. 

برای خواندن ادامه روی گزینه ادامه مطلب کلیک کنید:





ادامه مطلب ...

جوک * جوک* جوک* جوک * جوک*

جوک * جوک* جوک* جوک * جوک* به دانش اموز میگن فعل خوردم را صرف کن میگه خوردم خوردی ترکیدیم

به گربه چینی میگن اسمت چیه میگه میونگ

یک روز دو تا سوسک پولدار باهم ازدواج میکنند ماه عسل میرن توالت فرنگی

ادامه مطلب ...

6‌ اشتباه‌ رایج بین زنان

6‌ اشتباه‌ رایج بین زنان  

 


اشتباه اول: زنان در حق مردان مادری کرده و آنان را با بچه‌ها اشتباه می‌گیرند. ‌این جمله .... بقیه در ادامه مطلب 

 

ادامه مطلب ...

عامل تاخیر یادگیری زبان در نوزادان

عامل تاخیر یادگیری زبان در نوزادان
پژوهشگران آمریکایی در تحقیقات خود نشان دادند تماشای بیش از حد تلویزیون در نوزادان موجب تاخیر در توسعه شناختی و یادگیری زبان می شود.
برای دیدن ادامه به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

مراقب روابط زناشویی باشیدزیادعمر کنید

مراقب روابط زناشویی باشیدزیادعمر کنید


اگر می خواهید زیاد عمر کنید مراقب روابط زناشویی خود باشید


به گفته متخصصان راز دوام ازدواج ارتباط است و اکنون به این نتیجه رسیده اند که ارتباط کلید زندگی طولانی نیز هست.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از realthday، تحقیقی که روی زوج ها انجام شد نشان داد آن هایی که آزادانه احساسات خود را بیان می کنند نسبت به آن هایی که نسبت به این قضیه بی میل اند، بیشتر عمر می کنند.

زوج هایی که عصبانیت و ناراحتی خود را بروز نمی دهند، زودتر می میرند.

به گفته یکی از محققان دانشگاه میشیگان، بدترین کار ممکن این است که زوجین عصبانیت خود را بروز ندهند و مدام راجع به آن فکر کنند و این کار برای طول عمر بسیار مضر است. در تحقیقی که این محققان روی 192 زوج طی 17 سال انجام دادند مشخص شد که 14 درصد از زوج ها افرادی بودند که خشم خود را بروز نمی دانند و در حل مشکلات یکدیگر ناتوان بودند و در زمان حل مشکل تنها با یکدیگر جدال می کردند. علاوه بر در نظر گرفتن بیماری قلبی و مصرف دخانیات، زوج هایی که احساسات و خشم خود را بروز نمی دادند زودتر از زوج های دیگر جان خود را از دست دادند

۱۱فاکتور تاثیرگذار بررابطه جنسی زوجین

 

۱۱فاکتور تاثیرگذار بررابطه جنسی زوجین 

1-فرزندان پیش دبستانی: پدرانی که صاحب فرزند کودکستانی میباشند، از رابطه جنسی کمتری برخوردارند. در مردان معمولا بیش از زنان این احتمال وجود دارد که به فرزندان خردسال خود به عنوان یک مانع و

ادامه مطلب ...

وداع تلخ

 

امروز مراسم هفتم دایی جون عزیزم بود ولی من متاسفانه بخاطر نیکان نتونستم شرکت کنم یادش همیشه باماست وروحش  همواره قرین رحمت الهی......... دایی جونم نمیدونی چقدر دلتنگتم...........

ادامه مطلب ...

طرز تهیه پنیر با مایه پنیر

طرز تهیه پنیر با مایه پنیر********************* : 

 مواد لازم : یک کیلو شیر یک دوم قاشق چایخوری مایه پنیر شیر را پس از جوشاندن از روی حرارت بردارید و بگذارید قدری خنک شود . به حدی که دمای آن کمی بیشتر از دمای بدن باشد . سپس مایه پنیر را در آن بریزید و بگذارید تا شیر به پنیر تبدیل شود ( زمان لازم جهت تهیه این پنیر 15 دقیقه است ). 

 

طرز تهیه پنیر با سرکه

طرز تهیه پنیر با سرکه ******************* 

 مواد لازم : یک کیلو شیر سه قاشق غذاخوری سرکه ابتدا شیر را حرارت دهید . وقتی شیر به جوش آمد ، شعله اجاق را خاموش کنید. سپس سه قاشق سرکه به آن اضافه کنید و بهم بزنید تا شیر بریده شود. سپس آن را از پارچه نازکی که داخل آبکش قرار داده اید رد کنید . پارچه را روی پنیر برگردانید و به مدت چهار الی پنج ساعت جسمی سنگین روی آن قرار دهید تا آب آن خارج شود . سپس پنیر را قطعه قطعه کرده ، داخل آب نمک نگهداری کنید .

طرز تهیه پنیر با ماست :

طرز تهیه پنیر با ماست :  

مواد لازم : یک کیلو شیر چهار قاشق غذاخوری ماست ابتدا شیر را بجوشانید . سپس شعله اجاق را کم کنید و چهار قاشق ماست به آن بیفزایید . مدت هفت دقیقه به هم بزنید تا شیر بریده شود . بعد آن را از پارچه نازکی که داخل آبکش قرار داده اید رد کنید و پارچه را روی پنیر برگردانید و به مدت چهار الی پنج ساعت روی آن جسمی سنگین قرار دهید تا آب آن خارج شود. بعد پنیر را قطعه قطعه کرده ، در آب نمک نگهـــداری کنید .